Long 4 Lashes eredmények 3 hónap után

2015. május 22. - BeautyCat
Már a kezelés megkezdésekor jobb állapotban voltak a pilláim a korábbi szempillanövesztő projektem eredményeként, így picit szkeptikus voltam a dologgal szemben, hogy mit lehet ebből még kihozni. Ettől függetlenül az esti arcápolási rutinom része lett a pillatő-kenegetés, 5 másodpercnyi plusz "munka" viszont az eredménye elképesztő! A lenti képen láthatjátok a kiinduló állapotot, illetve az első szempillanövesztési projektem eredményét, utána az új képen a jelenlegi állapot látható.

Talán egy ici-picit még dúsabb lett a szempillasorom, viszont olyan hosszú szálak lettek benne, hogy már szempillaspirálozásnál rendszeresen összekenem a szemhéjam amikor ügyeskedek, hogy a végein is átmenjek a spirállal. Határozottan tetszik a végeredmény, szeretem így a pilláimat, teljesen biztos vagyok benne, hogy már sosem fogok lemondani a szempilla szérumokról. :)

Amint a kezelés végére értem jövök az új update-el. :)



A Long4Lashes szérumot bemutató korábbi bejegyzésemet ITT találod meg, de érdemes ellátogatni a weboldalukra is!

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr911811205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása