L'Oreal Infallible alapozó

2015. június 01. - BeautyCat

A hasonlóan világos bőrű sorstársaim gondolom már átélték azt a problémát, hogy a drogériás alapozók többségénél még a legvilágosabb árnyalat is sajnos túl sötét. Kifejezetten vadászni kell a világos bőrhöz megfelelő alapozókat. A L’Oreal Infallible Matte alapozóból itthon is elérhető a 10-es Porcelain árnyalat, ami szerintem a legvilágosabb bőrhöz is passzol.



Az alapozó hosszan tartó matt hatást ígér akár 24 órára kifényesedés nélkül, emellé pedig könnyű, krémes formulát és matt finisht. A fedése erős-közepes, magas víztartalmának köszönhetően pedig nagyon kényelmes viselni, nem szárítja a bőrt. A matt finishre még visszatérnék annyiban, hogy nemt eljesen matt, valahogy életteli szép hatást lehet vele elérni, nem 100%-os mattságot, azaz nem látszik, hogy van rajtunk alapozó. Problémás bőrűek is nyugodtan használhatják mivel nem komedogén, így nem okoz pattanásokat és mitesszereket. A matt hatás elősegítésének az érdekében Shine Defy Blotting Spheres  molekulát is tartalmaz (blot papírként viselkedik és rögtön magába szívja a bőr által termelt olajat), így az alapozó színe nem fog megváltozni, nem oxidálódik és lesz narancssárgás árnyalatú felkenve sem, mint néhány másik alapozó esetében.



A csomagolása egyszerű, csőrös adagolóval könnyű eltalálni a megfelelő mennyiséget, így nem nyomunk ki túl sokat a tubusból egy használatra. Nem ül bele sem a pórusokba sem a ráncokba, gyönyörű természetes hatást kelt és emellett extra tartós, lazán kibír egy napot. A szép finish miatt én nem használok hozzá púdert sem, gyorsan szárad és púderessé válik magától is, nem marad ragacsos. Keresve sem tudnék hibát találni benne!

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1111811195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moon Angel 2015.06.01. 10:01:07

Hjajjj azt hiszem ez kell nekem. :D Pedig hogy megfogadtam hogy most nem veszek se BB-t se alapozót, hanem elhasználok mindent ami van. De már Lolly is olyan jókat írt róla, most pedig te is. Itt már nem lehet mit tenni. :D

Kinga @ The Classy Cat 2015.06.01. 10:44:51

Egy ideje gondolkodom mar ezen az alapozom, eddig majdnem le tudtam beszelni rola magam, most billent at a merleg a KELL oldalra. :D de szerintem megvarom, hogy legyen valami akcio l'oreal cuccokra dm/rossmannban, ugy jobban jar a penztarcam. :)
Tenyleg, rossmannokban is lehet kapni, vagy csak a dm-ben?

Elíz 2015.06.01. 11:59:29

Én is szemezgetek vele, de szerintem így nyárra most nem veszek alapozót :)

~NekromanCica~ 2015.06.02. 18:40:07

Eléggé szimpatikus a termék- a leírás alapján pont az én bőrömre való. Mennyiért vetted?

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.06.02. 20:49:28

Kinga: szerintem rossmannban is kapható, ha legközelebb megyek megnézem :)
Nekromancica: L'Oreal blogger Day-en kaptam tesztelni az alapozót, de ha jól tudom 3999 forintba kerül és a szokásos 30 ml helyett 35 ml van benne :)
süti beállítások módosítása