Long4Lashes eredmények 6 hónap után

2015. augusztus 25. - BeautyCat

Véget ért a Long4Lashes szempillanövesztő szérum teszt, de az eredményeket látva a szempillanövesztő projekt dübörögni fog tovább, ebben biztos vagyok. 1 éve vágtam bele, meguntam a ricinus olajjal és egyéb csodapraktikákkal a szórakozást és tisztán látszik, hogy a szempillanövesztő szérumokkal bizony látványos eredményeket lehet elérni és erre sajnos a legjobb spirál sem képes mivel szarból nem lehet várat építeni.

Az első időszakban a pilláim sűrűsége szerintem majdnem duplázódott, még összetapasztósabb spirállal is durván soknak tűnt (az eredeti állapothoz képest). Ezek után szépen lassan hosszabbodtak is a szálak. Utólag visszanézve májusban értem el a maximumot, nagyon komolyan vettem a rendszeres használatot, ez kulcsfontosságú a szérum sikeréhez. Ahogy a képeken is látható, össze tudjátok hasonlítani, hogy mennyivel több és hosszabb szempillám volt a Long4Lashes (és előtte a Realash) szempillanövesztőknek köszönhetően. 




Igen, múltidőben beszélek, mivel a szérumom több mint egy hónapja elfogyott, így lassan kezd visszaállni az eredeti állapot, sajnos egy idő után a nagyon hosszú pilláim kipotyogtak a szérum használata nélkül (ez természetes, hogy kihullik a szempilla). Szerencsére a pillák sűrűsége eddig nem csökkent igazán, ez a hatása szerintem akár meg is maradhat, ha nem is örökre, de hosszútávon simán el tudom képzelni.

Mindent összegezve: amennyire szkeptikus voltam a növesztőszérummal szemben a sok otthoni próbálkozás után, végül nagyon elégedett voltam a hatásával, örülök, hogy dokumentáltam mert így Nektek és nekem is sokkal feltűnőbb a változás. Az eredményeket elnézve azt hiszem itt az ideje beruháznom egy új szempillanövesztő szérumra. :)



A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6311811127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fanny Csikós-Tóth 2015.08.25. 11:56:11

És természetes szempillanövesztőszerekkel nem próbálkoztál? :) gondolok itt ilyenekre, hogy kókuszolaj, alverde koffeines szempillaszérum, stb :)

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.08.25. 12:20:43

Dede, az alverdéset is pont próbáltam, de igazi szembetűnő változást nem értem el vele..kókuszolajjal eddig még nem, csak ricinusolajjal meg e vitaminnal dúsított ricinusolajjal. Nálam a szérumok hatása volt eddig a legmeggyőzőbb

Zsucy - Szépségműhely blog 2015.08.25. 14:32:27

Hű tényleg nagyon látványos a változás. A ricinus olajat miért hagytad abba? Nem volt eredménye?

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.08.26. 12:46:43

Rendszeres használat után nem vettem észre semmi változást tőle a szempilláimon..viszont a hajamra pakolásként továbbra is nagyon szeretem használni! :)
süti beállítások módosítása