Rimmel újdonságok

2015. augusztus 27. - BeautyCat


Azzal talán nem mondok újdonságot, hogy évek óta, függetlenül az évszakoktól nude rúzs lázban égek. Egyszerűen mindig ezekhez a színekhez húz a szívem és amint megláttam a Rimmel Kate Moss NUDE színekből álló kollekcióját, tudtam, hogy biztosan beszerzek párat. Jelenleg szerintem a Rimmel Kate Moss rúzsok a legjobb ár/érték aránnyal rendelkeznek amiket drogériában kaphatunk.

4 árnyalatot hoztak be hozzánk, a legsötétebb nem elérhető Magyarországon. Szerencsére amiket próbáltam azok nagyon pigmentáltak, 1-2 húzással tökéletesen fednek. Mint minden rúzs, ez is szuperül előkészített és hidratált ajkakon mutat jól, pont ezért a kollekció részét képezi egy, a rúzsokhoz kapható hidratáló is. Önmagában szárít illetve nem is olyan szép a végeredmény, viszont a hidratálójával tökéletesen működik együtt. A 42-es barack nude árnyalatot kaptam meg tesztelésre, azóta már megvettem a 43 (napbarnított nude) és 45-ös (rózsás nude) árnyalatokat is, mindegyiket szeretem, de a kedvenc továbbra is a 42-es maradt, egyszerűen tökéletesen passzol hozzám. 

A nálunk elérhető 4 szín:



  • #040 - Halvány nude
  • #042 - Barack nude
  • #043 - Napbarnított nude
  • #045 - Rózsás nude  



  • A nude körömlakkokkal sem nyúltak mellé, jelenleg a 127 és 128-as árnyalat boldog tulajdonosa vagyok de a 237-es még haza fog velem jönni. Az állaga pont jó, nem túl folyós de nem is túl sűrű, széles ecsete van, ezeknek köszönhetően könnyű vele dolgozni. Jól pigmentált, de kell a két réteg a tökéletes fedéshez. Kifejezetten tartós, fedőlakk nélkül 4 napot bírt a körmeimen mindenféle probléma nélkül, az ötödik napon is csak a körömvégeknél kezdett kopni, illetve a mutatóujjam szélénél egy pici rész lepattant. Szóval tartósságból határozottan jeles!


    Másik újdonság a Rimmel Wonder'full Wake Me Up! szempillaspirál. Különlegessége, hogy uborkapárlattal, B5 és E-vitaminnal dúsították a formuláját, így ápolja a pillákat használat közben. A spirálnak nagyon finom, friss uborkaillata van, az ápoló hatásáról nem tudok nyilatkozni, de ártani biztosan nem árthat. A kefe kialakítása egészen érdekes, úgy tervezték, hogy a pillákat felfelé és kifelé emeli. Tényleg könnyű elérni vele a pillák tövéig és az egész apró szempillákat is megtalálja a szemem sarkában, nagyon szépen dúsít. Álmos reggeleken sajnos néha összekenem a szemhéjamat is vele, bár ez kb az összes új spirálommal előfordul amíg meg nem szokom a kefe formáját. A szempillaspirál és az én szerencsétlenségemre pont az özönvíz idején teszteltem, sajnos nem vízálló, viszont ha nem úszni készülsz vele, akkor ki fogja bírni a napot. Két verzióban kapható a spirál, a világoszöld csomagolású sima fekete, a sötétzöld csomagolású pedig az extra fekete változat.


    A bejegyzés trackback címe:

    https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1711811123

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Csipkelány 2015.08.27. 09:26:56

    wow, nagyon szépek!

    bokorbogi93 2015.08.27. 21:45:35

    Egyszer megfogadtam, hogy soha többé nem veszek Rimmel spirált, erre meggyőztél. Talán ennek adok egy utolsó esélyt. :)

    Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.08.27. 22:03:46

    Melyik nem vált be ennyire? A Wake me up-nál az uborkásságot nem tudom hova tenni, fini az illata, de a végeredmény engem is meggyőzött.. :)

    Manna (mannakörmök) 2015.08.30. 15:10:33

    nagyon tetszik ez a kollekció, imádom a nude színeket. :)
    süti beállítások módosítása