The Balm - Nude Dude paletta

2015. október 02. - BeautyCat
Az Urban Decay Naked palettái óta szinte mindenki a nude paletták körül pörög, a legnagyobb örömömre mivel így van miből válogatni! Eddig csak youtube videókban láttam theBalm termékeket, de a rendelés elmaradt, mert macerásan lehetett volna beszerezni, olyan helyekről ahonnan eddig nem rendeltem. Két termék így is ott lapult a listámon, a Bahama Mama bronzer/kontúr és a Nude Dude vagy Nude 'tude paletta.



Miután megláttam, hogy iParfümérián a márka termékei elérhetőek mindkettőre lecsaptam és már tökéletesen megértem, hogy miért van ekkora felhajtás körülöttük, ezt a képeket megnézve Ti is látni fogjátok.
Sokat vacilláltam a Nude 'tude és a Nude Dude paletta között, végül a pasis verzió mellett döntöttem,  a színek egy picit közelebb állnak hozzám, de abban már biztos vagyok, hogy  a másik palettát is meg fogom rendelni.

A csomagolása kemény papír, mágneszáras, egy hatalmas tükör és egy ecset is helyet kapott benne ami közepes minőségű, bár ezeket sosem szoktam használni. A palettában 12 szín kapott helyet, a pigmentáltság valami elképesztő! Egy kicsit potyogós a felvitelnél, így mindig alapozás előtt használom, viszont annyira megszerettem a színeket, hogy minden reggel ezt a palettát használom lassan. A leírás szerin szárazon és vizesen is használhatóak, vizesen korábban a Firm és Fine színeket használtam tusvonalként, nagyon elégedett voltam az eredménnyel és intenzitással. A pigmentáltság alap nélkül is brutális, szemhéjalappal pedig extrém intenzív és nagyon tartós is.

  • Fearless matt krémszín
  • Flawless matt taupe árnyalat
  • Firm gyönyörű metálfényű bronz árnyalat
  • Flirty selyemfényű duo chrome lila, rose gold fénnyel
  • Friendly lilának tűnik a pan-ben, de használat közben sötét lilás-csokibarnába fordul át, matt
  • Fierce selyemfényű sötétszürke, szürke csillámokkal
  • Fabulous selyemfényű arany highlighter (ez a kedvencem!)
  • Faithful metálfényű barack-rose gold árnyalat
  • Fit metálfényű világos bronz árnyalat
  • Feisty matt világos mauve árnyalat
  • Funny selyemfényű vörösesbarna árnyalat
  • Fine sötét csokibarna apró csillámokkal



A paletta szerintem fenomenálisan sikerült, gyönyörűek az árnyalatok, a minősége is zseniális és ha belegondolok, hogy majdnem feleannyiért tudom megvenni mint egy Naked palettát akkor levakarhatatlan vigyor ül ki az arcomra. A the Balm Nude Dude paletta 9 920 forintért rendelhető az iParfüméria webáruházból. Rengeteg jót olvastam a paletta első verziójáról a Nude 'tude csajos kiadásról is, sőt, elvileg pigmentáltságban még ennél is jobb, így a következő rendelésemnél biztosan a kosárba kerül az is.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7811811087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2015.10.02. 23:27:27

Nem rossz, én egyszer a Nude Tude palettát akaron megvenni. Idáig ódzkodtam az iparfümeriás rendelésektől, annak ellenére, hogy elég sokszor rendelek webshopokból. De ma leadtam egyet, igaz csak parfümmintákat meg egy sampont és balzsamot rendeltem (összességében elég nagy értékben). Ha rendben megérkezik a csomagom, lehet onnan rendelem majd a palettát. Nekem a Stila In the light paletta is tetszik képeken és kb. ugyanennyibe kerül.

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.10.03. 00:42:48

Nekem eddig egyetlen csomaggal sem volt problémám amit iparfümériából rendeltem, atombiztosan van csomagolva és gyorsan ide is ér, remélem Neked is minden rendben megy majd! :) Közben megnéztem és a Stila In the Light is szép..beleviszel a "rosszba" ! :D

Névtelen 2015.10.03. 01:48:01

Szia! Látom Te is bagoly vagy. :-) Az a Stila paletta nekem nagyon bejön képeken és a youtubon is szép sminket alkottak vele a lányok.
Most olvastam pár negatív kritikát az iparfumeriáról, pontosabban azt írták a vásárlók, hogy a parfümök nem eredetiek mind. :-S Csak 1-5ml-s mintákat rendeltem (igaz sokat), de onnan gondoltam a nagy megvásárlását is, ha bejön valamelyik illat. :-S Egyszer már megjártam a parfum.hu-val, onnan rendeltem pár éve parfit és nem eredeti szerintem. Nem szeretném ha megismétlődne az eset.

Ashley.911 2015.10.03. 22:17:58

Anyukámnak Aliexpressről rendeltem a Stila palettát potom összegért, nem gondoltam, hogy eredeti lesz, de az. :D És nagyon tetszik neki, nekem inkább az In The Know az, ami levesz a lábamról vagy a Mind. :)

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.10.04. 00:01:01

Igen, nagyon jellemző rám az éjszakázás. :) Stila márkától még nem is rendeltem semmit, pedig ahogy elnézem elég jó cuccaik vannak..
Eddig többnyire sminktermékeket rendeltem iparfümériáról, 1x volt közöttük parfüm, viszont mintából megszámlálhatatlan mennyiségűt vásároltam már, ezek közül nekem mindegyik eredeti volt (legalábbis egyáltalán nem merült fel bennem, hogy hamisítvány lenne az illat/tartósság/minőség alapján), szóval én megbízok bennük. Plusz rengeteg terméket sokkal könnyebb beszerezni náluk mint külföldről rendelgetni.

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.10.04. 00:51:31

Ashley.911: Alieypress/ebay-ről nem merek igazán sminktermékeket rendelni, főleg nem márkásat mert rengeteg durvaság kering a neten arról, hogy milyen dolgok kerülnek azokba a termékekbe. Volt valami videó is arról, hogy kamu Naked palettától egy lány megvakult, plusz brutális allergiás reakciót okozott a bőrén. Szóval amennyire vonzó, hogy sokkal olcsóbb inkább nem merek ezekkel próbálkozni. :(

Névtelen 2015.10.04. 00:54:55

Én a Beaut Bay oldalában jobban bíznék, az aliexpressen tudtommal minden kínai másolat. De az jó, hogy tetszik neki.

Névtelen 2015.10.04. 00:57:45

Elvileg kedden érkezik az iparfumeria-rendelésem. Majd meglátom, csak minták, tehát semmi teljes méretű parfüm. Az eredetiség kapcsán inkább a nagy kiszerelések miatt aggódnék. Az arukereso.hu oldalon kb. 20 negatív kritika van ami szerint hamis parfit vettek. :-S

Névtelen 2015.10.04. 01:02:02

U.I.:

A DM-ben most kilehet váltani 75 pontért egy neszit, amiben egy Rimmel spirál van és egy Rimmel körömlakk. A neszi papírjára ráírták, hogy melyikben mi van (5 verzió van). Nálunk mondjuk csak kétfélét láttam. Én egyet kiváltottam, mert sok pontom volt és max. jokerkuponra szoktam felhasználni (azt is ritkán).

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.10.04. 01:53:32

Eddig nem futottam össze az árukeresős kritikákkal, megbízható cégnek tartom a pénzvisszafizetési garanciával stb, bár eddig ezt sosem kellett használnom. A DM-es kuponos neszit pedig én is kerestem, a közeli DM-ből kifogyott, szóval valamelyik másikban veszek egyet, úgysem költöm semmire a pontjaimat, még a joker kuponokat is elfelejtem.. :D

Névtelen 2015.10.10. 15:50:35

Kedden rendben megérkezett az iparfumeria-rendelésem. Azóta tesztelgetem az illatokat.
süti beállítások módosítása