Bizarr fésű készül meghódítani Európát

2015. október 13. - BeautyCat
Az elmúlt időszakban egyre bizarrabb kinézetű fésűk küzdötték be magukat a köztudatba. Sokak számára furának tűnő Tangle Teezerrel már megbarátkoztam, viszont most egy új hajkefe készül meghódítani Európát, ez pedig az Eyecandy Rainbow Volume S Brush. A Tangle Teezerrel való jó kapcsolatom után nem tudtam megállni és megrendeltem, zseniális dolgokat olvastam róla és úgy voltam vele, ha csak a fele is igaz akkor már megérte.



Mit ígér?

Legyen bármilyen a hajszerkezeted, a frizurád, nem probléma. Minden fajta hajtípus, legyen göndör, hullámos vagy egyenes, könnyedén formázható lesz, mert a hajszálak áthaladnak a levegővel dúsító speciális fésűfogak között.
Természetes hatást biztosít
A hajkefe fogai között fésülés közben a keletkező levegő áramlása természetes módon emeli meg a hajszálakat.
Az érzékeny fejbőrt is kíméli
Enyhíti a könnyen irritálódó fejbőr panaszait, mert a puha, lekerekített fejek gyengéden stimulálják a fejbőrt.
Elsimítja a kusza tincseket
Fésülés közben a speciálisan erre a célra tervezett spirális fogak segítenek a könnyen szállóssá váló és kócolódásra hajlamos hajnak, hogy a hajszálakat egységessé tegye.
A kefe hátoldalán lévő tükörrel még kényelmesebb és praktikusabb a fésülködés.
A hajkefe könnyedén meg tud állni a talpán is, a műanyag bevonat pedig kényelmes fogást biztosít.


A kinézete nagyon extrém. A vibráló színekben pompázó fura kialakítású fogak egyből magukra vonzzák a tekintetet. Tényleg stabilan áll a talpán, illetve a hátoldalán lévő tükör jó szolgálatot tesz ha épp nincs más kéznél. A nyele puha műanyag gumis bevonatú, vizes kézzel sem csúszik a kezemben.

Csupa jót írtak róla, viszont az első használat után egy kicsit csalódott voltam. Oké, tényleg megemeli a hajtöveket a fura formájú fogakkal, masszírozza a fejbőrt viszont az én hajamban megbúvó brutális gubancokkal jóval nehezebben bánik el mint egy Tangle Teezer. Sima fésűhöz viszonyítva (amit maximum hajszárításhoz használok) szerintem többet nyújthat, de a hajam kibontásához ezután is Tangle Teezert fogok használni, maximum utána átszaladok rajta egyszer ezzel. Sajnos nem tartós a hajtőemelés sem, illetve nem ér fel a hajhab+beszárítás szintjére, de a maga nemében tényleg egy picit felturbózza a hajunkat.
Van egy olyan érzésem, hogy a Tangle Teezer elég magasra tette a lécet, az extra kócos hajamra tényleg ilyen nagyágyú kell, bár tény, hogy a szőkítés óta jóval nehezebb kezelni és ápolástól függetlenül sokkal több gubanc benne.

Kevésbé problémás hajjal szerintem működhet, de nekem sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, pedig nagyon szerettem volna. Itthon a bbkrem.hu webshopból tudjátok megrendelni, viszont ha bátran rendeltek külföldről akkor az ebay-en is megtaláljátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8411811075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása