A Shiseido most októberben mutatta be az új illatát, az Ever Bloom-ot, amit egész Európában elérhetővé tesznek, ez legutóbb 2007-ben a Zen illatukkal volt így. Az ihletet egy 1940-ben készített fekete-fehér fotó adta, amit a Shiseido ház alapítójának a fia, Shinzo Fukuhara fényképezett és egy kamélia látható rajta
Az illatkreátor Aurelie Guichard már sokak számára ismerős lehet, rengeteg illatot köszönhetünk neki, mint például; Nina Ricci, Gucci, Kenzo, Narciso Rodriguez, Thierry Mugler számos parfümje. Ezúttal egy igazán formabontó illatot tervezett, ugyanis felrúgta a megszokott illatpiramist, helyette egy külső és egy belső illatjegyet alkotott meg a parfümőr ami a fehér virágok és a pézsma kompozíciójára épül. A külső illatjegy, ami a viselés első pár órájában érvényesül a lótusz, jázmin, bolgár rózsaolaj, gardénia és narancsvirág illatkeveréke, a belső illatjegyben hinoki cédrus, sylkolide és a pézsma ölel körbe.
A tartóssága egészen elképesztő, egy napot bőrön lazán bír, viszont textíliákon több napot is és úgy érzem, hogy egyre jobban intenzív lesz minthogy eltűnne az illat. Külön tetszik benne, hogy inkább a vizes kategóriába esik mint az ózonosba, így a fehér virágokkal sokkal harmonikusabb és (az én orromnak) kellemesebbnek is tűnik az illata. Az üvege bámulatosan szép, érződik, hogy ennél a parfümnél odafigyeltek a részletekre is, a szórófejen található kamélia logótól kezdve egészen az illat intenzitása és tartósságáig.
![]() |
“Because beauty is already in you" |
A kampány arca a gyönyörű Tess Hellfeuer lett. Az illat 30, 50 és 90 ml-es kiszerelésben érhető el (EdP), emellett tusfürdő, testápoló és testkrém tartozik az illatcsaládhoz. A parfümöt a Marionnaud parfümériában tudjátok megillatolni és beszerezni.