Astor Skin Match primer és korrektor

2015. november 30. - BeautyCat


Nyáron amennyire csak tudom elhagyom a primereket, melegben még az alapozót sem mindig viselem el a bőrömön, nemhogy rétegezzem a termékeket, viszont amint beköszönt a hidegebb időszak egyből nyúlok a primer után.

Szebbé teszi az összképet alapozás után, a pórusaim kevésbé feltűnőek és a hidegtől a bőrömön kialakult száraz foltokon megülő alapozó sem a legszebb látvány. Küzdök ellene, vannak jobb és rosszabb időszakok, viszont egy dolog biztos, primerrel sokkal szebb a végeremény, jobban mutat rajta az alapozó. Az Astor Skin Match Protect primerje szerintem nagyon jól sikerült. Fényvédő, ami a kémiai hámlasztás mellett kötelező, de emellett a szilikonon kívül van még benne jó pár hidratáló, gyulladáscsökkentő, antioxidáns és vitamin is.

Mint mindig, a primereket a megtisztított bőröm szoktam használni. Amikor jobb állapotban van a bőröm nem kell aláhidratálnom, rosszabb napjain egy könnyed hidratálót még feldobok előtte. Nagyon könnyed állagú, így eloszlatni sem nehéz, szépen csökkenti optikailag a pórusok méretét és azokat a száraz foltocskákat amivel nem tudok mit kezdeni befedi, így amikor rámegyek alapozóval nem látszik ordítóan az arcomon. A termékcsalád részét képezi továbbá az Astor Skin Match Protect alapozója is, őt még nem próbáltam, de ami késik nem múlik!
Csupa jót hallottam és tapasztaltam eddig erről a primerről, a tél nagy felfedezettjei közé bekerült nálam.




Az új termékek közül még a korrektorra esett a választásom. Megláttam a szivacsos applikátort és egyből a Maybelline szivacsos korrektora ugrott be, ami sajnos itthon nem kapható (miért????) viszont a legtöbben ódákat zengenek róla. Szóval az ASTOR Skin Match protect korrertorára nagyon kíváncsi voltam, vajon a szivacsos kialakítás ilyen jó megoldás, vagy hogy is működik ez az egész. Szomorú vagyok, mert a világosabbik verzió is kicsit sárgásnak hat a bőrömön, úgy sejtem normál bőrszínnel tökéletesen passzol, a hófehérkéknek már kevésbé. Nekem bejön ez a szivaccsal szétkenegetős dolog, bár rendesen bénáztam vele, mivel a korraktor nem az extrém folyékony kategóriába tartozik, így ha kinyomok egy adagot a tubusból és elengedem azt, azzal a lendülettel szépen vissza is szippantja magába. Szóval egy ideig trükköztem a felvitellel, a szivaccsal szépen eloszlattam. 
A jó hír az, hogy nem ül meg a ráncokban, ha a könnyezéstől kipirult és kiszáradt a bőr a szemed mellett azt nem bántja, sőt hidratálja. Baromi nagy jó pont, ez igazán tetszik benne. Amivel nem vagyok elégedett az a fedése. Nagyon gyenge fedése van, a fényvisszaveréssel operál mellette, de ez az én fehér bőrömön, sötét karikákkal nem segített igazán. Akinek hasonló árnyalatú bőre van mint nekem és sötét karikákkal is megáldotta a sors annak nem ez lesz a megváltás, de egy normál bőrárnyalathoz amivel nincsenek komolyabb problémák csak igazán friss tekintet szeretne, oda szuper választás lehet.




A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1311811019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása