Hajformázás Avonnal

2016. március 09. - BeautyCat

Bevallom, amíg nagyon hosszú hajam volt, egyszerűen nem tudtam rávenni magam,hogy körkefével szárítsam be, arról nem is beszélve, hogy a kezem sem volt hozzá elég hosszú. Viszont mióta levágattam igénylem a kicsit "felturbózott hajszárítást", végre nem törvényszerűen lapul a haj a fejemre és fogjuk rá, hogy frizurákat is készítgetek.

Kezdetben megelégedtem a fejjel lefelé hajszárításnál, amikor igazán rövid volt akkor ez is bőven elég volument adott. Mostanra azért szerencsére elég sokat nőtt, viszont így már ez a módszer kevéskének bizonyult. Erőt vettem magamon és a macerás hajszárítás mellett döntöttem. Párszor. Amikor nem vagyok hulla fáradt.

Őszintén szólva nem kevés gyakorlás kell hozzá, vagy csak én vagyok nagyon béna hozzá, de az elején nagyon nem sikerült úgy ahogy akartam, a kezem félig leszakadt mire végeztem és közel sem volt olyan menő mintha fodrász csinálta volna. Két hasonló körkefét próbáltam ki, az egyik egy hagyományos nagy körkefe, a másik kifejezetten egy speckó simító hajkefe természetes sörtékkel.
Mindkettőnek megvan a maga előnye, a nagy körkefét forgatva a félig száraz haj már szépen siklik a fogak között, nem nehéz koordinálni a hajszárítót és a kefét egyszerre és nem is érzem, hogy tőből tépi ki a hajam, a siklásnak köszönhetően. A simító körkefét használva a végeredmény szöszmentes és fényes haj, viszont jóval nehezebb a hajban forgatni és húzni, a rövidebb sörtékbe szinte beletapad a haj és jobban húzza is.

A hajcsipeszekkel tényleg jobb hatást lehet elérni, egyszerűen feltűzöm a hajam, így könnyebben hozzá lehet férni a szárítandó területhez, és lentről felfelé haladva, szekciókra osztva szárítom be. Macerás, de megéri, így lesz a legtartósabb és legszebb az eredmény.


Azt hozzátenném, hogy az én hajam szöszösödésben és gubancolódásban nagyon jól végzi a dolgát, így a volumennövelés mellett ezek voltak a fő indokok, amiért a hajszárítás profibb módját választottam.

Amennyire örülök, hogy gyorsan nő a hajam, annyira rossz ez a frufrumnál, így ezt rendszeresen ezzel az Advance Techniques hajvágó ollóval igazítom. Ég és föld a különbség az otthon található ollók és egy hajvágó olló között, bár nem vagyok ám bátor semmi drasztikus változtatáshoz, mindig csak a végéből csippentek le egy kicsit, így nem lóg a szemembe. Szuper praktikus, esélyem sincs kéthetente fodrászhoz menni ezért.

Ha már ennyit gürcölök a hajszárítással, akkor gondolom senkit sem lep meg, hogy a szép eredményt a lehető legtovább szeretném megtartani. Talán 6 éve próbáltam ki az első Advance Technique száraz samponom, korábban a név hallatán viszolyogtam, de a használat után egyből értelmet nyert a létjogosultsága  a szekrényemben. Ha nincs időm vagy kedvem hajmosásra, akkor a száraz samponnal még egy napot ki tudok húzni, személy szerint sosem használom több napon át. Kellemes, dús hatást lehet vele elérni, jól felfrissíti a frizurát és az illatát kifejezetten szeretem. Végre nem az elcsépelt, mindenhol érezhető púderes illat, nem is értem, hogy miért nincs több friss, édeskés-gyümölcsös illatú száraz sampon.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3711810957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása