Kreativátor nyereményjáték

2016. március 21. - BeautyCat

Nemrég megkeresett a Kreativátor csapata, hogy van-e kedvem kreatívkodni egy kicsit (tudom, zseniális szóvicc) és tervezni magamnak egy pólót vagy egyéb ajándéktárgyat. Már korábban is voltak ilyen terveim, bevallom egyik sem saját ötlet, hanem korábban láttam őket valamilyen formában.

A tervező felületet pofon egyszerű használni. Először feltöltöttem egy képet, viszont figyeljetek a felbontás minőségére, a program kicsinyítésnél/nagyításnál csillagokkal jelzi ha elég jó a minőség. Sajnos az enyém egyetlen csillagot sem kapott és nem akartam pixeles pólót, viszont a tervezőben található motívumokból rengeteg van, így könnyen elkészítettem amit kitaláltam.

 


A szállítás pedig valami elképesztően gyors volt, ha jól emlékszem március 15-én késő éjjel, inkább 16-án hajnalban készítettem el a tervet, 17-én délután pedig már hozta is a postás.

A póló és a nyomtatás minősége is szuper, nincs az a fényes, "ragadós" érzet, amiről előre tudod, hogy két mosás után összerepedezik és kis cafatokban kezd el lehullani a pólóról, hanem a minta szinte a póló anyagába ivódott, annyira puha mint a póló többi része.

Plusz az a szuper hírem van, hogy a blogom egyik olvasója is kreatívkodhat magának egy pólót, kattintsatok a képre a nyereményjátékhoz, mert a facebookon megy a játék.
Egy kicsivel lejjebb pedig inspirációkat találtok.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6811810949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása