AVON SuperSHOCK Gel eyeliner

2011. január 19. - BeautyCat
..azthiszem nem túlzás kijelenteni, hogy ez az eddigi legjobb szemceruza amivel összetalálkoztam. Ami a legmeglepőbb és sosem hittem volna, hogy megtörténhet: nem folyik le a vízvonalamról! Nagyon intenzív fekete színe van már egy húzástól is és nagyon puha.. nem túl puha, nem morzsolódik le, tökéletesen egyben van, mégis puha. 



A kezemre húzott tesztvonalat először óvatosan az ujjammal próbáltam elmaszatolni, de tökéletesen a helyén maradt, erős maszatolásra már fakul, ha mindez vízzel történik akkor kopik csak le. A kedvenc szemceruzám lett az első használat után. Satírozni szerintem nem lehet jól, bár ez az én egyéni véleményem, mástól már hallottam róla sok-sok jót ilyen szempontból is (erre én egy bourjois szemcerkát használok). 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5211811953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kelly 2011.01.19. 06:18:17

Awesome -- I am a new follower! Even though I can't understand/read it haha I like looking at all the product pics!

Please check out my blog if you get a chance -- I am currently hosting an Urban Decay giveaway :)

http://www.lipglossloveaffair.com

Monday 2011.01.19. 11:22:36

Ezt először Samnél [pixiwoo] láttam, akkor meg is akartam rendelni, mert azt mondta olyan, mint egy zselés tus egy ceruza alakjában. Aztán rájöttem, hogy nekem minden Avontól eddig bedagadt a szemem, szóval elfelejthetem. :(

evil-she-devil 2011.01.19. 11:35:56

nekem bedagadni szerencsére nem szokott, de az összes szemceruza zavarja, sőt elvileg ezt kontaktlencsével nem is ajánlott használni.. de határozottan eddig ez volt a legjobb

Timike 2011.01.19. 11:54:16

Nem gondoltam, h az avonnak van ilyen jo szemceruzaja... Lehet, h erdemes lenne erre lecserelni az Urban Decay ceruzamat? :D a leiras alapjan ugyanarra kepes...hm..

Tamara 2011.01.19. 18:38:12

Timi: szerintem próbáld ki, csak 700 ft és tényleg szuperjó. :)

Rita 2011.01.19. 19:51:30

Én is ezt használom, nagy a szerelem <3

kata 2011.01.21. 11:44:26

tényleg jól lehet vele dolgozni, de hát nekem ez is lefolyik, mint minden szemceruza :(

Anita 2011.01.23. 14:24:10

Én is azért vettem meg még novemberben, mert azt mondták nagyon jó tartós, ráadásul akciós is volt, de el is ajándékoztam, mert borzasztóan bevörösödött és viszketett tőle a szemem-ezáltal 5 perc alatt szét is folyt rajtam (ugyan ez van az avonos szempillaspirálokkal is)

evil-she-devil 2011.01.23. 16:09:29

feltűnően sok embernek irritálja a szemét az avonos szemcerka és szempillaspirál.. :(

Zsuzsi 2011.02.08. 14:34:52

Olyan kérdésem lenne...hogy amikor faragásra kerülne a sor, mit csinálsz? Lehet rendesen faragni?

evil-she-devil 2011.02.08. 17:33:17

nekem simán ment a hegyezés, amelyiknél gond szokott lenni azt előtte 30 percre beteszem a mélyhűtőbe és csak utána hegyezek

Zsuzsi 2011.02.08. 20:33:54

Ok...akkor jó! Köszi!
süti beállítások módosítása