Helyzetjelentés

2012. április 01. - BeautyCat
Tudom, régen írtam utoljára Nektek, bevallom ez azért is volt mert közben sok "apró" tényező miatt lényegében nem is vásároltam olyan termékeket ami a blogot is érinti / nem is sminkelhettem. Ez természetesen az ember mindennapi hangulatára is kellően negatív hatással van, nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. Az utóbbi időben panaszkodtam a bőrömre, a helyzet tarthatatlan lett, a seborrhea győzött. Nem tudtam sminkelni mert sem a hidratálók, sem a primerek még a clarisonic sem tudta megszüntetni ezt az állapotot. El tudjátok képzelni, hogy hámló bőrön, hogy néz ki az alapozó.. Aztán elegem lett, bőrgyógyászt váltottam és 2 hónap alatt rettentően sokat javult a bőröm állapota. Megszűnt az egész napos hámlás/viszketés amin eddig semmilyen krém nem segített, erre most egy ezer forintos patikai kence csodákat művel vele. Nem hámlik, a pórusok kezdenek eltűnni, a bőrpír szintén. Igen, ez egy szteroidos kence, de eljutottam arra a pontra ahol már őszintén nem érdekelt, hogy mi van a krémben, csak legyen végre hatásos, mert olyan volt a bőröm, mint valami dörzspapír..hámló, fakó, viszkető borzalom. Maximálisan elégedett vagyok a bőrgyógyászommal és mindenkit akinek problémás a bőre arra biztatnék, hogy nézesse meg egy bőrgyógyásszal és ne vaktában vásárolgasson csodaszereket, ez én esetemben is kiderült, hogy egy lelkiismeretes szakember aranyat ér. Akit érdekelne és rászánta magát írjon egy e-mailt és megadom az elérhetőségét, állami bőrgyógyász akinek van magán rendelése is, tehát a "nincs rá pénzem" és "nincs rá időm" kifogásokat tessék félretenni. :P
Emellett kihagynám az ilyenkor szokásos klisé szöveget, hogy "újult erővel belevetem magam a blogolásba" és inkább csendben örülök, hogy ismét csinálhatom  (ha még kicsit visszafogottabban is) amit szeretek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8411811671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dia 2012.04.01. 23:12:50

Veszprém fele ő rendel, nem tudod?:)

evil-she-devil 2012.04.01. 23:58:08

nem, csak budapesten

Calo(z) 2012.04.02. 07:40:31

Pont tegnap gondoltam rá, hogy mennyire jó lenne ha visszatérnél és tessék!

evil-she-devil 2012.04.02. 11:01:47

Akkor tedd már meg a kedvemért, hogy egy kicsit gondolsz arra, hogy nyerjem meg a lottó 5öst! :D Köszönöm szépen egyébként :)
süti beállítások módosítása