Sleek Aqua collection, Orly Megapixel FX, nails inc. feather effect nails

2013. február 11. - BeautyCat
Merészebb vizekre evezett a Sleek az új kollekciójával. A szokásosnál jóval élénkebb színekkel találkozhatunk, amiket a víz és a sellők ihlettek. Az iDivine palettában 3 matt és 9 csillámos szín található. A kollekció március 13-án jelenik meg.



Szintén márciusban jelenik meg az Orly Megapixel FX kollekciója. Nem akarom lehurrogni, de OPI liquid sand/Zoya pixie dust hangulatú az egész csak még beleszórtak pár nagyobb csillámot is (és ráírták, hogy 3D). A kép alapján nem valami nagy durranás ez a 6 szín, nem hoztak lázba.

Nem kellett sokat várni az új textúra megjelenéséig, márciustól kapható a nails inc. Feathers kollekciója. Első hallásra azt hittem, hogy egy sima "szöszös köröm" aztán a swatchokat nézve koppantam, hogy nem is szösz, hanem sűrű kis szálak alkotják az egészet..szerintem ez sok rétegben használva még jól is néz ki, de egy rétegben ha nem teljes a fedés olyan semmilyen. Nektek tetszik?


( a két swatch képet innen és innen vettem)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2211811633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E73 bioarcapolas blog 2013.02.11. 19:53:59


A Sleek kollekció tetszik, az Orly-ról még nem hallottam de nekem bejönnek ezek a matt-csillámos lakkok, a két szélső színe tetszik.
A nails inc. szőröséből már kinéztem a barackosat, nem bírnám ki, hogy ne próbáljam ki :D

Nagy a kínálat és kísértés idén tavasszal is :D

Ninijam 2013.02.11. 21:16:43

A szőrös nekem már túl sok, a többit megnézném közelebbről.

djkaty 2013.02.12. 06:32:58

Nekem tetszenek az Orly színei, de valóban nem újdonság, az OPI volt az első ezzel. Amúgy pedig a Sleek lakkok érdekelnek, nagyon ütősek a színei :-)

evil-she-devil 2013.02.12. 12:42:03

az a barackos kinézetre engem annyira a reszelt répa salátára emlékeztet.. :D Igen a sleek lakkok remélem jók lesznek! :)
süti beállítások módosítása