OPI + Coca Cola: My Signature is "DC"

2014. június 23. - BeautyCat

Június elejétől kapható a világ legismertebb üdítőital márkája, a Coca-Cola inspirálta OPI körömlakk kollekció. A limitált kiadású Coca-Cola by OPI kilenc árnyalatát a Coca-Cola, a Coca-Cola light, a Coca-Cola zero, a Coca-Cola cherry, a Vanilla Coke, a Sprite, a Fanta narancs és Fanta szőlő ihlette. Az új körömlakkok a legfrissebb nyári trendek jegyében mutatják be a Coca-Cola termékcsalád klasszikus és jellegzetes színeit.

A boldogság jegyében jött létre a két nagy márka, a Coca-Cola és az OPI együttműködése, hiszen mindketten azt vallják, hogy nem kellenek feltétlenül nagy dolgok ahhoz, hogy igazán jól érezzük magunkat a bőrünkben. Elég lehet hozzá egy korty jéghideg Coca-Cola vagy éppen egy üdítő látványt nyújtó, szépen kilakkozott köröm.



Térjünk is a lényegre, bár már tegnap láthattatok egy kicsit a körömlakkból (sőt instagramon már korábban is mutattam róla képet). :) A Coca-Cola light ihlette My Signature is "DC" lakkot kaptam tesztelésre, ami telitalálat volt. Már a korábbi Gwen Stefani kollekcióban megjelent Push and Shove lakk fölött is rengeteget gondolkodtam, hogy megvegyem-e, de mivel mindenki írta, hogy macerás és 24 órát nem bír ki, így végül lebeszéltem magam róla (legbelül nagyon sajnáltam ezt a döntést). DE! Amikor megláttam az ezüst lakkot ebben a kollekcióban felcsillant a szemem és reménykedtem, hogy hátha lesz még esélyem beszerezni valami hasonlót. 

Nos, jelentem, ez nagyon hasonló, de közel sem egyforma. Sokkal nagyobbak benne a szemcsék, ezáltal sokkal szemcsésebb a foil hatás, viszont: gyerekjáték a használata és tartós. Így is nagyon látványos a körmökön, nem macerás a használata és bátran jelenthetem ki, hogy ez az eddigi legpigmentáltabb lakkom az OPI-tól, a képeken 1 (!) rétegben használtam. Kerestem rajta hibát, halvány foltokat, bármit, hogy a jól megszokott második réteget rákenhessem, de egyszerűen nem kell. Alaplakkal sem kell szórakozni, ellenben a fedőlakk nem vesz el a fényéből, nyugodtan használom rá, mert ezt a lakkot biztosan nem fogom lemosni egyhamar! :)



A Coca-Cola by OPI limitált kiadású körömlakk-kollekció darabjai júniustól körömlakk és gél-lakk változatban is kaphatók online, illetve a hazai Müller drogéria üzleteiben. Ajánlott fogyasztói ár: 2999 forint.



Neked melyik a kedvenc árnyalatod? Oszd meg velünk:
#OPICoke Style

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2711811347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drea 2014.06.23. 15:06:36

Csak szerintem olyan az Orange you fantastic, mint a narancs Rio a Lovelytől?! Egyébként gyönyörű a light körmöd! Jól mutatna pl. fehér szerkóval és ezüst szandállal :)

Eszti 2014.06.23. 16:33:14

Tényleg hasonlítanak, ez eddig fel sem tűnt! :) A nyár nagy slágere lesz nálam ez a light köröm :)
süti beállítások módosítása