teszt: Lovely sunny blusher

2010. november 03. - BeautyCat
Már régóta szemeztem vele,be kell vallanom tetszett a csomagolása. Árban még az essence termékeket is veri,ám minőségben eddigi tapasztalataim szerint nem. Tehát kicsit félve vettem meg de szerencsére pozitívan csalódtam.
KLIKK

Már lassan egy hete használom,és azt kell,hogy mondjam nagyon bejött. Viszonylag sokáig bírja,bár a nap végére kicsit megkopik a színe,de egy 600 Ft-os pirosítótól én nem is támasztottam magas elvárásokat.


Ha jól emlékszem 4-5 színben kapható és biztosan ki fogok próbálni más színeket is.

A csomagolása kicsit gagyi, a műanyag fedő picit már most lötyög,de a pirosítót kirobbantani sem lehet a helyéről. Viszont adnak hozzá egy nagyon aranyos pamacsot amit eddig nem használtam,de tippre nem egy pirosító ecset :D



a 3 szín így néz ki a kezemen:

A színe intenzív,kifejezetten vigyáznom kell,elsőre sokat vittem fel és a hófehérke bőrömön rendkívül hülyén nézett ki :)

Mindent összevéve, ha szeretnéd bővíteni a pirosító tárházad, vagy esetleg most kezded el használni, akkor ezek a 600 Ft-os pirosítók tökéletesek. Szép színekben kapható, tartós és az ár/érték aránya verhetetlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2411812083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiwi. 2010.11.03. 13:47:24

ilyet hol lehet venni? *-* szép a színe és nagyon édes a doboza. <3

Babus 2010.11.03. 13:50:12

jaj de cuki:D megnézem majd milyen színben vannak.

evil-she-devil 2010.11.03. 16:53:34

jaj de hülye vagyok,csak a legfontosabbakat felejtettem ki. Ez a tempting rose árnyalat,kifejezetten emlékszem még a korallra, meg valami sötétebb pirosra..rossmannban vettem, van egy egész lovely állvány

Babus 2010.11.03. 21:38:56

én ma voltam egy rossmannban és ott nem volt ilyen pirosító. ellenben vettem 2 nagyon szép essence rúzst darabját 99 ft-ért:DDD

evil-she-devil 2010.11.03. 23:29:51

én az oktogonnál vettem,ott tuti van..

Csilla 2010.11.04. 09:21:13

Az oktogonnál???:)
Oda mindennap benézek, lehet h már össze is futottunk:)
Én most a lovely-től a 400ft-os mattszürke körömlakkra cuppantam rá, lehet h meg is veszem ma...hol vannak akciós essence-cuccok az okt-rossmannban? még nem bukkantam rájuk...

evil-she-devil 2010.11.04. 13:55:01

Ott én sem találtam akciós pultot vagy rekeszt vagy akármit..szerintem eltüntetik! :P

Csilla 2010.11.04. 14:08:27

A galádok!...:P

Babus 2010.11.04. 19:46:11

Én a blaha-keleti között (rákóczi 57) lévőben vettem az akciós essence cuccokat.

suzie 2010.11.05. 11:55:31

az oktogoni rossmannban az akciós cuccok a sminkek alatti polcon vannak fonott kosarakba. legalábbis úgy 1 hónapja ez volt a helyzet
süti beállítások módosítása