Barry M + CS haul

2011. március 04. - BeautyCat
Eddig bírtam Barry M rendelés nélkül, a szakdolgozat írás és a könyvtározás miatt annyira ingerszegény a környezetem,hogy nehéz megállni a vásárlást. Régóta tudtam, hogy ezt a márkát ki akarom próbálni és mivel szinte mindenkinek akit ismerek már van CS 88-as original palettája, gondoltam rendelek egyet..

Úgy gondoltam, hogy mindenfélét ki akarok próbálni ami elsőre elnyeri a tetszésem, tehát egy rózs, egy szájfény, egy másik tubusos szájfény és 4 pigment. Meg természetesen a coastal paletta.



Ilyen színű rúzsom eddig nem volt, de szerintem jól áll, jó az állaga, nem túl krémes, nem mászkál el. Rajtam3 órát kibírt és ez nagy szó. Bónuszként a tányéralátétemet is bennehagytam a képben :)


Ilyen színű szájfényem sem nagyon volt eddig elkerültem az ilyesmi rózsaszín dolgokat, mostanában kezdek nyitni új dolgok felé, jobb ilyen dolgokkal bővíteni a tárházat ha már bővítem. A szájfény állaga nagyon jó, nem ragadós és ami hatalmas pluszpont, hogy figyeltek az illatára, Strawberry Milkshake az árnyalat színe és minő meglepetés epres shake illata van!

rúzs: - 153 - Pink Ribbon, szájfény: - 12 - Strawberry Milkshake

szájfény

rúzs

szájfény+rúzs
Ez a szájfény rögtön belopta magát a szívembe, nem ragadós, sokáig bírja és olyan nagyon jó illata van, hogy azóta majdnem minden nap ezt használtam. Nem tolakodó de érezhető édes-gyümölcsös illata van.



 Coastal Scents 88 Original Palette:
A karácsonyi rendelésemnél már elfogyott, most pótoltam, van még raktáron.


Rengeteg színnel bővült így a készletem, tökéletesen értem,hogy miért is vannak oda az emberek ezért a palettáért. Színmintákat most nem készítettem a későbbiekben sminkekben fogjátok látni őket!



Barry M Pigmentek:

Bal felső: - 23 - Midnight.  Gyönyörűséges sötétlila, sajnos nem sikerült lekapnom sem természetes fényben sem vakuval az "igazi" színét, de biztosan sokat fogom még használni

Jobb felső: - 58 - Candy. Már a neve sem rossz, de a színe is lenyűgöző.

Bal alsó: - 87 - Coral.  Ezt a színt már korábban kinéztem, annyira nagyon tetszik, alig várom, hogy sminkelhessek vele!

Jobb alsó: - 90 - Pearly Mauve.  Kicsit lilásabb élőben mint ahogy a kép mutatja, kerestem egy színt ami feldobja a liláimat, mióta Suzie blogjában láttam a MUFE#92-es lilát azóta elszántan keresgélek :)




Ami még pozitív volt, hogy csökkentették a szállítási költséget, így ha pár dolgot akarok csak venni akkor 445-Ft a szállítási díj, de ezt teljesen érthetően leírják a honlapon is, hogy mennyibe kerül különböző módokon a szállítás. Egy nap alatt ideért a csomag ahogyan ígérték. A másik nagyon pozitív, kaptam ajándék ecsetet a rendelésem mellé, olyan jó érzés volt meglepődni amikor kicsomagoltam a cuccokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr5711811879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morphine 2011.03.04. 05:46:36

..azert ne rendelj mert mindenkinek olyan van:/

Tüncycyca 2011.03.04. 07:40:25

a rózsaszínes rúzs és szájfény nagyon tetszik:)

suzie 2011.03.04. 08:56:34

Ezeket a pigmenteket te csomagoltad át vagy így küldték? Mert ez nem az eredeti tégelyük

Katie 2011.03.04. 10:07:36

És mintha kevesebb is lenne a mennyisége, mint az eredetinek,nem?

suzie 2011.03.04. 10:12:03

Pont ezt akartam megnézni, de sehol nem látom, hogy az eredeti hány gramm. Viszont a makeuplazan írják, hogy az ő kiszerelésük 1,8 gramm. Szerintem az eredeti tégely 3 grammos (gyors fejszámolás egy amazonos ár alapján).
Jól meg lehet téveszteni az embereket, 20 forinttal kevesebbért adják, mint a sminkkel.com-on, aztán majdnem feleannyi van benne.

Katie 2011.03.04. 12:08:57

Ha ez tényleg így van, akkor ez nagyon gáz! :O

evil-she-devil 2011.03.04. 12:30:24

Nem, eredeti csomagolásban kaptam, de elfeleztem egy barátnőmmel és direkt ezért rendeltem mellé tégelyeket is. Legközelebb odaírom, de ne aggódjatok, nem volt ebben semmi megtévesztés. :)

morphine: persze, hogy nem azért rendeltem mert másnak is van..már régóta szerettem volna egy ilyet :)

Katie 2011.03.04. 12:32:07

Akkor megnyugodtam. :)

Nikolett 2011.03.04. 13:51:57

Nagyon tetszik az a a szájfény!
És baromi jók a tégelyek ahogy néztem 200ft, muuszááj leszek beszerezni normális tégelyeket :D
a barátnőimmel mi is beszéltük ezt a pigment elosztós témát mert az életben nem fogy el egyikünknek sem :D

Fanni 2011.03.04. 14:02:38

Ha ilyen szépségeket mutogatsz, nehéz lesz nem elkölteni az összes pénzem sminkre körmössuli helyett:)

Suzy 2011.03.04. 15:20:19

Nagyon szépek! :)

Meg lenne egy kérdésem, mert ugye te nemrég vettél világítós tükröt és tudom hogy utánajártál... nem tudod esetleg, hogy ha kiég mi a teendő? :O Nekem pont egy éves és ma villant egyet, és azóta nem világíííít :'(

Suzy 2011.03.04. 15:31:03

Na, megtaláltam a dobozát, és volt benne pótizzó... De én azt hittem, vmi fénycső van benne, de nem, 10 db izzó, szóval nekem nem egy égett ki, hanem egyik sem világít, gondolom zárlat - már amennyit értek hozzá :(

Sminkorult 2011.03.04. 18:48:25

Ilyen szájfényem nekem is van és imádom, főleg az illatát. Nekem Dazzle Dust Yellow van, mert ez úgy csillog, mintha arany lenne. Nagyon szeretem. A MUP-ban vettem, nagyon meg vagyok vele elégedve. A CS ecseteken gondolkozom, mert le akarok néhányat cserélni. Most ne érts félre, de mivel nekem vékony szám van, ezért muszáj megjegyeznem, hogy milyen jól mutatnak a színek a Te dús szádon :-) Egyébként tök jó ötlet a tégely, mert a laposra használt rúzsmaradékaimat bele tudom tenni és ecsettel tudom utána abból kivenni. Szuper, ez most jutott eszembe!

suzie 2011.03.04. 20:00:51

Óh akkor jó, már egészen ledöbbentem, hogy átcsomagolták :O De ez megnyugtató, hogy nem :)

Katie 2011.03.06. 10:17:54

Suzy: Szerintem keress fel egy kisgép szervízt, ők biztosan tudnak segíteni.
süti beállítások módosítása