Teszt: Max Factor Max Effect Gloss Cube

2011. június 29. - BeautyCat
Még a blogger találkozón szereztem be Maggie közbenjárásával ezt a szájfényt és már a korábbi tesztekből hallottam róla, hogy egész jó kis termékről beszélünk. Nagyon-nagy szerencsém volt, hogy pont ezt a színt nyomta a kezembe, megtaláltam a számomra tökéletes nude szájfényem..a színén szinte alig változtat viszont nagyon szép visszafogott fényt kölcsönöz. Egy picit ragadósabb mint egy átlag szájfény viszont ezért cserébe nagyon tartós!

Max Factor Max Effect Gloss Cube - 05 - Nude Brown


Az egyetlen negatívumként említhető dolog a szájfénnyel kapcsolatban, hogy vagy az applikátor- vagy az állag miatt, nem vesz fel elegendő szájfényt az ecset és sokszor kell újra belenyúlni. Nagyon finom illata van, ez felkenve már nem érezhető.

Tökéletes olyan alkalmakra amikor nem lehet, vagy nem szeretnénk kirívó sminkkel megjelenni, pl. munkahelyre, suliba, szóbeli vizsgáknál, felvételiknél.  

*A terméket a blogger találkozón kaptam, ez nem befolyásolja a fent leírt véleményemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1011811757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Topcsy 2011.06.29. 07:31:54

ez tenyleg szep es termeszetes.

Bogca 2011.06.29. 16:40:19

Én ma próbáltam ki az enyémet amit kaptam és tényleg szörnyű az applikátor, vagy az állag, nem tudom de nekem elég kicsi szám van és így is legalább 6x dugdostam hogy elég festéket vigyek fel. :/
Viszont a színe meseszép, az állaga is tetszik és tartós. :) Csak ezen kell tuljutnom.

VicK 2011.07.01. 10:18:16

Végre megtaláltam a blogodat :))

Bikira 2011.07.02. 14:44:09

Tényleg szép nude színe van, nagyon tetszik. Hasznosak az ilyenek, mert tényleg mindenhova mindenhez passzolnak.:)

evil-she-devil 2011.07.02. 16:04:12

én is ezért szeretem, mert mégis olyan szépnek tűnik tőle az ember szája, de egyáltalán nem figyelemfelkeltő :)

E. Luca 2011.07.02. 18:59:14

Vannak benne csillámok? Csillámmenteset vadászok má mióta..

evil-she-devil 2011.07.02. 19:18:29

nincs benne..teljesen természetes hatása van
süti beállítások módosítása