Artdeco szemhéjfesték bázis

2014. február 08. - BeautyCat

Egy dolog biztos pont a sminkemben. Bármi történhet de szemhéj primer nélkül biztosan nem készítek szemsminket. Annyira szerencsés voltam, hogy olajos és fedett szemhéjjal áldott meg a sors, így bázis nélkül a szemsmink jobb napokon is max 2 órát bír ki. Így elég hamar kiismertem magam a szemhéj alapozók között, hiszen rengeteget próbáltam ki. 




Az Artdeco bázisa volt az első amivel hosszabb ideig is egyben maradt a szemfestékem, nem kellett napközben igazgatnom (amit pirosítónál és mattításnál még elfogadok, de szemsminknél már nem). A tartósságával meg vagyok elégedve, 8 órát átvészel rajtam és remekül bírja a melegebb napokat is. A szemhéjfestékek színe is jóval erősebb lesz a használatától. 



Az egyetlen negatívum benne, hogy a csomagolását nem igazán találták el. Kicsi a tégely és nem lehet normálisan belenyúlni. Nincsenek igazán hosszú körmeim, de így is a körmöm alatt szokott kikötni egy nagy adag krém. Ezért inkább kiszedek egy kisebb mennyiséget egy üres tégelybe és onnan használgatom, így a többi termék sem szárad ki és a könnyebb is használni egy másik tégelyből. Nem vagyok egyedül a véleményemmel, 211 (!) ember írta meg a véleményét a termékről és a csomagolást többen is említették (emellett 4 csillag fölé kúszik az értékelése). Tehát a csomagolás ellenére egy igazán jó kis primerről beszélünk, megvenni a Douglas üzleteiben vagy az iParfüméria webshopjából tudjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2911811415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moon Angel 2014.02.09. 16:20:15

Ez volt az elő szemhéjalapozóm és nagyon szerettem, kb. 2 évre elég is volt, bár a végén már eléggé beszáradt.
Most is tégelyes van, de engem is zavar, hogy a körmöm alá megy, ezért egy pici ecsettel szoktam belenyúlni inkább. :)
süti beállítások módosítása