Kipróbáltam: GHD Gold V hajformázó

2014. június 07. - BeautyCat

Emlékeztek még a legutóbbi ghd nyílt napos cikkemre? Már akkor tudtam, hogy nagy a szerelem köztem és a ghd stylerei között és nemrég lehetőséget kaptam a ghd GoldV hajformázó tesztelésére, amit innen is nagyon köszönök! :)

Amit tudni kell a ghd GoldV szériáról, hogy három különböző méretben állnak rendelkezésre: classic, max és mini styler.
A csillogó arany díszítésű ghd gold V készülékek kerámiás borításuknak köszönhetően felsőfokú hővédelmet biztosítanak, így kímélik a haj szerkezetét, mégis tökéletesen ragyogó frizurát készíthetünk velük. A mozgatható, lekerekített formájú lapoknak köszönhetően hullámos, bongyor és a kifogástalanul egyenes frizura készítéséhez is tökéletesek. A bekapcsolástól számított 15-20 másodpercen belül elérik az üzemi 185 fokos hőmérsékletet. Kutatások által bizonyított, hogy ez a hőfok még nem roncsolja a haj szerkezetét. A tökéletes munkát az egyenletes hőelosztás garantálja.
A hajformázók rendkívül biztonságosak, hiszen alvó állapot funkciója miatt, használat után 30 perccel kikapcsolnak. A készülékek univerzális feszültséggel bírnak – így a világ bármely pontján használhatók.

Voltak tesztfeladataim is, a fenti képen ezt láthatjátok. A bal oldali képen az én bodri hajam látható, magától száradt meg, mindenféle formázás nélkül. A jobb oldali képen pedig két külön hajformázót is használtam rajta. A hajam bal oldalán a saját készülékemet, a jobb oldalán a ghd hajformázóját. Ha megfigyelitek a bal oldalon jóval szöszösebb az eredmény, a hajvégeknél vissza is kunkorodott ( kb 20 perccel az egyenesítés után készült a kép), míg a jobb oldalon szögegyenes a haj. Sajnos tűző napsütésben készítette a párom a képet, így nem adja vissza, hogy a jobb oldalon észrevehetően fényesebb a hajam és egyáltalán nincs sprőd tapintása mint máskor hajegyenesítés után. Elalváshoz fel szoktam fogni a hajam, másnapra a bal oldalon egy hullám maradt a hajamban a hajguminak köszönhetően, a jobb oldalon egyből egyenesre rúgta magát. Ezután inkább gyorsan kiegyenesítettem a hajam másik oldalát is a ghd formázóval, pont elég volt ennyi összehasonlítás. :)

A teszt végét pedig egy "beach waves" frizurával koronáztuk meg, imádtam így a hajam, bárcsak magától ilyen gyönyörű laza hullámok lennének benne. A ghd hajformázóval ez is nagyon gyorsan és egyszerűen elkészíthető..és a legjobb, hogy nem károsítja a hajat! Már elkezdtem a gyűjtögetést, mert annyira a szívemhez nőtt ez a kis készülék, hogy mindenképpen szeretnék venni egyet. Ami még nagy pozitívum: ha veszel egy ghd hajformázót, megtanítanak profin használni a készüléket! Rendszeres időközönként szerveznek a vásárlóknak nyílt napokat, ahol megtanulhatják egy-egy frizura elkészítését a hajformázójukkal, illetve bármilyen felmerülő kérdésre válaszolnak. A ghd termékeket ITT tudjátok megnézni és a Great Lenghts szalonban meg is vásárolhatjátok őket. Ha pedig szeretnétek ti is elkészíteni a beachy waves frizurát, itt egy videó, ami alapján tudtok dolgozni: 


Mit gondoltok a ghd hajformázókról, találkoztatok már velük?

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8211811363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mónika Vizler 2014.06.07. 23:11:24

Megkérdezhetem, hogy ezeket Magyarországon hol lehet beszerezni? Esetleg webshop linket tudsz küldeni?

Eszti 2014.06.07. 23:41:02

Huh, igazad van ez kimaradt a cikkből, már frissítettem is! :)
http://glsalon.hu/ghd/ Ezen az oldalon tudod megnézni és a Great Lenghts szalonban tudod kipróbálni és megvásárolni a termékeket. :)

Névtelen 2014.06.09. 19:47:57

Nagyon tetszik hullámosan a hajad, máskor is hordd így! :)

Eszti 2014.06.10. 15:06:11

Köszi, nekem is nagyon tetszett!
Igyekszem később is különböző frizurákat bemutatni. :)

Angiretro 2014.06.13. 10:35:56

Koszi a cikket hasznos volt!:)
Tervezem en is, hogy vasarolok de nekem is gyujtogetni kell!
Szerinted ez jo ajanlat?
http://www.kuponvilag.hu/professzionalis-hajegyenesito-ingyenes-kiszallitassal.html
Megerne igy nagyon, ennyit szivesebben is adok erte es meg most ki is tudnam fizetni:)
Koszi a segitseget!

Eszti 2014.06.13. 21:14:35

Megkérdeztem neked a magyarországi forgalmazótól és nagyon gyanús, hogy ők nem eredeti terméket árulnak.
Szerintem ne vedd meg, mert egy nem minőségi termékért 30 ezret kiadni nem éri meg. :(
süti beállítások módosítása