Nail Club - Flags

2014. július 08. - BeautyCat
Sajnos csúsztam egy kicsit az elkészítéssel, viszont semmiképp sem hagynám ki ezt a fordulót. Már láttátok a többieknél, a zászlókról szólt a mostani témánk. Inspirációból sincs hiány, főleg a VB ideje alatt. Emellett arra gondoltam, hogy egy "kevésbé ismert" zászlót készítek el ami kicsit technikásabb.. nos ez végül mégsem így lett.


Nem vagyok nagy VB rajongó, a foci sem hat meg túlzottan, viszont ha már választhatok egy csapatot akkor az angoloknak drukkolok. Határozottan nem tartozik az egyszerű manikűrök közé, főleg hogy képtelen vagyok szabad kézzel egy egyenes vonalat húzni. Kétszer lemostam, harmadik próbálkozásra már megbarátkoztam a göcsörtös vonalakkal, remélem ettől függetlenül tetszeni fog nektek! :)

Az elkészítéshez helyenként díszítőszalagot használtam, a többi szabad kézzel készült. Fel akartam dobni egy kicsit a manikűrt, így jutott eszembe a nyerteseknek járó konfetti eső, egyértelmű volt, hogy a models own - Banger lakkját használom fel hozzá.




A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7211811337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katie 2014.07.09. 07:48:46

Hát ez baromi jó lett! Nagyon-nagyon ügyes vagy! :O :D

You You 2014.07.09. 08:46:38

Nagyon szuper lett! *-*

PetraToldi 2014.07.09. 11:24:46

Nagyon szép lett!:))

Manna (mannakörmök) 2014.07.09. 12:57:56

szuper. :)

M. 2014.07.09. 17:57:34

Ó, nagyon tetszik. :)

Eszti 2014.07.09. 18:35:27

Köszönöm szépen! :) Megszenvedtem vele rendesen.. :)

Elíz 2014.08.11. 21:54:06

Jól néz ki nagyon! :)
süti beállítások módosítása