Sleek tus tesztek

2011. június 23. - BeautyCat

A Sleek rendelésemben nem bírtam ellenállni a tusoknak sem, nagyon tetszik a csomagolásuk! Már régen is kinéztem egy ezüstszínű tust, csak az sajnos nem volt itthon kapható és valljuk be, ezüst színű tusból nehéz elég jól pigmentáltat találni, a legtöbb épphogy halványan ezüstkés..



Sleek Dip it eyeliner - Silver (1200 Ft - MUP)

A feje kicsit keményebb szivacs szerű, még sosem volt ilyen applikátorom, így első 1-2 alkalommal kicsit bénáztam, de megszokható. A színe gyönyörűséges, intenzív. Hála az időjárásnak elég melegben sikerült tesztelnem és bírta a strapát, viszont nem vízálló, a kezemen a tesztcsíkot egy kis vizes dörzsöléssel könnyen leszedtem. 4 ml folyékony szemhéjtus van benne (ez az átlag mennyiség a folyékony tusok esetében)

Sleek Glitter Eyeliner - Rebel (1200 Ft MUP)

A csillámtussal is úgy érzem, hogy jó vételt csináltam. Lila csillámom eddig sosem volt, de az eddigi csillámtusokkal sem voltam igazán megelégedve, mert húztam egy vonalat és 3 db csillám volt tőle a szemhéjamon. Ebben aztán vannak csillámok, kellően aprócskák is és nem hullanak le napközben. Dörzsölést egészen jól bírják, a vízzel dörzsöléstől ha nem is teljesen de a nagyja lejön.

Sleek Dip it - Silver, Sleek Glitter - Rebel

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9411811763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anika 2011.06.23. 19:18:37

Az ezüst nagyon tetszik. Remélem, majd a szemeden is láthatjuk őket :)

evil-she-devil 2011.06.23. 19:24:13

lesz-lesz, csak államvizsga előtt amíg itthon tanulok nem festegetem magam (legalább a bőröm is pihen kicsit) de utána jönnek a FOTD képek! :)

Emese 2011.06.24. 15:22:48

jujj az a lila!!! :)
süti beállítások módosítása